ברוכים הבאים לאתר החדש של שוק חקלאי דניאלה > במידה ואתם נתקלים בבעיה או תקלה ניתן לפנות לשרות לקוחות 052-5800500 > ברוכים הבאים לאתר החדש של שוק חקלאי דניאלה > במידה ואתם נתקלים בבעיה או תקלה ניתן לפנות לשרות לקוחות 052-5800500 > ברוכים הבאים לאתר החדש של שוק חקלאי דניאלה > במידה ואתם נתקלים בבעיה או תקלה ניתן לפנות לשרות לקוחות 052-5800500
בהחלט! השוק שלנו ממוקם במושב מצליח במשק המשפחתי, וכל מי שגר קרוב מוזמן לבוא ולבקר אותנו בו, תהיה לכם חוויה מהממת .
02
בתור חקלאים דור שלישי בארץ, המטרה הכי חשובה לנו היא תמיכה בחקלאות הישראלית.
אנו מבטיחים שבקנייה בשוק חקלאי דניאלה אתם תומכים ישירות בחקלאי ישראל.
חשוב לציין כי במידה ויש מוצרים שלא ניתן לגדל בישראל או שזו לא העונה שלהם בישראל, אנו מביאים מיעדים אחרים, דבר שכמובן לא פוגע בחקלאים כיוון שאין את המוצר מלכתחילה.
03
אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
04
על פי ימי החלוקה ,במידה וביצעתם הזמנה עד השעה 11:00 בבוקר המשלוח יגיע אליכם באותו היום.
05
עלות המשלוח משתנה מאזור לאזור.
06
מינימום הזמנה באתר הוא ₪150
07
אנחנו קמים מוקדם כדי שנספיק להגיע אליך. כדי שהכל יגיע אליך הכי טרי שאפשר, אנחנו מכינים את ההזמנה בבוקר יום המשלוח מסחורה טרייה ומשובחת.
רוצים לדעת את כל אזורי וזמני החלוקה שלנו? סידרנו לכם את כל המידע כאן.
ואפשר גם לאסוף מאתנו אם זה יותר נוח לך.
חשוב! בימי שישי וערבי חג יש לבצע את ההזמנה מראש!
שירות לקוחות פועל בימים א’-ה’ בין 08:00-19:00
בימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00
*בכפוף לתקנון האתר
* מספר ההזמנות היומי מוגבל
08
כן. בהכשר ובהיתר מכירה בראשות הרב בן שבת.
09
אנחנו מעדכנים ומרעננים את המלאי מספר פעמים ביום, ועושים את מרב המאמצים כדי שתיהנו מכל מה שרצית להזמין.
במקרה שחסר מוצר שהזמנתם אנחנו ניצור איתכם קשר ונציע לכם מוצר חלופי במקום.
10
אין צורך להיות בבית בעת קבלת ההזמנה. השליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת, או בכל מקום אחר – לפי הנחייתך.
אפשר להשאיר הנחיה לשליח ממש לפני התשלום בחלונית “הערה לשליח” – והוא כבר יראה אותה.
11
אנו עושים את מירב המאמצים כדי שכל משלוח יהיה מוקפד, איכותי ומובחר ככל האפשר ושאתם כלקוחותינו תהיו מרוצים. במידה ובכל זאת יש אי התאמה בין המוצרים בהזמנה למוצרים המסופקים או אי שביעות רצון מהמוצרים יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בוואטסאפ, במייל או בטלפון עד 24 שעות לאחר מועד האספקה כדי לפתור את התקלה במהירות האפשרית.
אנחנו זמינים לכל דבר ב- 0525800500
12
מחירי המוצרים משתנים מעת לעת באתר, בהתאם לשינויים במחירי השוק.
13
כן. כדי לבטל הזמנה צריך לפנות לשירות הלקוחות, יש לעשות זאת לפחות עד 6 שעות לפני מועד המשלוח.
14
כן, על מנת להחזיר או להחליף מוצרים יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 0525-800500
לאחר החזרת/ החלפת המוצרים תזוכו על מחירם/ ההפרש בכרטיס האשראי. (לא כולל דמי המשלוח).
15
התשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחת החברות המוכרות והפועלות בארץ בלבד
החיוב מתבצע רק בתום שקילת המוצרים וסיכום הקניה.
16
שוק חקלאי דניאלה הינו אתר בטוח לרכישת מוצרים טריים ואיכותיים באינטרנט. תהליך הרכישה והסליקה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי המחמיר ביותר המאושר ע"י חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת.
17
רובן הגדול של ההזמנות בשוק חקלאי דניאלה מבוססות על מוצרים שקילים, לכן לא ניתן בעת ביצוע ההזמנה לדעת את מחיר הסל המדויק, אלא רק את הערכת המחיר המבוססת על הערכת משקלי המוצרים השקילים.
לאחר ליקוט המוצרים לסל בבוקר יום המשלוח, המוצרים נשקלים וההזמנה נסגרת בסמוך ליציאת הרכבים לבתי הלקוחות ורק אז מתקבל סכום הקניה
18
אישורי הזמנה נשלחים באופן אוטומטי למייל שאיתו נרשמתם לאתר, במקרים מסוימיים מייל האישור מגיע לתיקיית הספאם/דואר זבל.
במידה ועדיין לא התקבל מייל האישור, ניתן
19
במידה ומתקבלת הודעה שכתובת המייל כבר קיימת במערכת יש לשנות את הכתובת או לנסות להיכנס עם אותה הכתובת ולשחזר את הסיסמה. כמו כן יש לוודא שכל השדות המסומנים ב * מלאים בפרטים הנדרשים
במידה ועדיין ישנה בעיה, נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 0525800500
20
ש ללחוץ על שורת הקישור “שכחתי סיסמה” בחלון הכניסה למשתמש, להזין את המייל איתו נרשמת וללחוץ “שלח”. קישור לאיפוס הסיסמה ישלח לכתובת המייל שהזנת.
חשוב- לעיתים המייל עם הקישור מגיע לתיבת “דואר זבל”
במידה והכניסה לאתר עדיין לא מתאפשרת, יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 0525800500